Je hebt een bedenktermijn van 14 dagen

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagenom zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en  indien mogelijk, in de originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor Uw rekening. We zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt U gebruik maken van het modelformulier( zie einde algemenen voorwaarden).

Dzain.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door dzain.nl in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf op te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Enkele weetjes:

  • Indien U gebruik maakt van Uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt en mogelijk in originele staat en verpakking aan dzain.nl, Huidinstituut Parkstad geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht, kunt U contact met ons opnemen via ilona@inceman.nl. Wij zullen vervolgens het beschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van Uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde is ontvangen.
  • Het product mag niet gebruikt  of geopend zijn en moet mogelijk in de orginele verpakking zitten en onbeschadigd zijn. U mag de onbeschadigde producten compleet retourneren in een door u gekozen doos/verpakking/pakket.
  • Je mag het product gerust even bekijken maar draai of maak het product niet open. Geopende of beschadigde producten nemen wij niet retour.
  • Een product kun je retour sturen tot binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  • Neem ook van tevoren altijd even contact met ons op als je het terug wilt sturen zodat wij hiervan op de hoogte zijn. 
  • De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren je om het aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt bij jou of PostNL (indien aangetekend).
  • Is een product beschadigd en komt het retour naar ons (na aanmelding retour), zullen wij je de verzendkosten vergoeden en nemen de verzending ook voor onze rekening.
  • Geef ons je IBAN banknummer door zodat wij het geld kunnen terug storten op je bankrekening als je, je geld retour wilt. Wij hebben ook de mogelijkheid om het terug te storten via Ideal. Laat ons even weten wat je wens hierin is. Het bedrag wat je ons betaald hebt, krijg je terug gestort.
  • Wij betalen na ontvangst van je retouren het bedrag binnen 14 dagen dagen terug.

Ruilen

Je hebt een verkeerd product besteld en wil het graag omruilen tegen een ander product.

  • De kosten voor het retour zenden om iets om te ruilen zijn voor je eigen rekening.
  • De kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product, nemen wij eenmaal voor onze rekening.
  • Controleer ook altijd even je bevestigingsmail op eventuele fouten. Neem dan direct contact met ons op als je een fout constateert, vaak kunnen wij het dan nog aanpassen.

Het product is kapot

Is een product kapot bij levering? Graag willen wij dit samen met U oplossen, even wat weetjes:

  • Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en laat de postbode het retour afzender sturen. 
  • Geef ons binnen 24 uur na ontvangst een melding hierover zodat wij weten dat het pakket geweigerd is en retour komt naar ons.
  • Wij doen ons uiterste best om alles goed te verpakken en controleren ook dat alles onbeschadigd in het pakket zit. Is een product toch beschadigd als je het uitpakt? Neem contact met ons op en dan stellen wij een onderzoek in met het vervoersbedrijf. Maak eventueel een foto en mail hem ons.
  • Stuur nooit een product retour naar ons zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn. Soms is iets heel gemakkelijk op te lossen.
  • Je krijgt van ons instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld.
  • Blijkt uit onderzoek dat het product niet opzettelijk kapot gemaakt, krijg je een nieuwe toegestuurd. 
  • De verzendkosten zijn uiteraard voor onze rekening indien het teruggestuurd zal moeten worden. 
  • Wij vergoeden de kosten voor het retour zenden volgens de normale PostNL tarieven en de wijze waarop je het product retour gestuurd hebt (normaal of aangetekend).
  • Is een product opzettelijk beschadigd, dan gaan wij het niet vergoeden. Heb je het product al terug gestuurd naar ons dan vergoeden wij niet de verzendkosten die je gemaakt hebt voor het retour sturen. Wil je het product weer terug gestuurd hebben dan zul je ons vooraf de verzendkosten moeten betalen voor het retour sturen.

Heb je ondanks alles toch een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als niet alles naar wens is verlopen. Wilt U hierover een klacht indienen? Neem dan contact met ons op en we zullen proberen om samen met U tot een oplossing te komen. Na ontvangst van Uw klacht, ontvangt U van ons een bevestiging. Wij zullen proberen om binnen 14 dagen Uw klacht te behandelen en zullen U hiervan op de hoogte stellen

Onze gegevens

www.dzain.nl - Heerlenersteenweg 63 - 6466 KR Kerkrade

Permanent Beauty - Huidinstituut Parkstad

Tel. 045-5416801

Email ilona@inceman.nl

KVK 14057139

BTW nummer 157343108B01

 

 

© 2016 - 2017 dzain.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel